جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ابزار پلی یورتان در طراحی و بازسازی

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

گچ بری های کلاسیک کاری است بسیار زمان بر با هزینه بالا که به علت عدم امکان پیش بینی طرح نهایی ممکن است باعث پشیمانی پس از تکمیل طرح نهایی شود. برای رفع این مشکل، ابزار پیش ساخته پلی یورتان به کمک طراحان ساختمانی آمده و در زمینه دکوراسیون داخلی جای خود را به خوبی باز کرده اند.

ابزارهای پلی یورتان یکی از محصولات بسیار کاربردی در دکوراسیون داخلی بوده و تمام طرح های گچبری را به صورت آماده و پیش ساخته در اختیار عموم قرار می دهد. این محصول جدید دکوراتیو، یک راه ایده آل جهت تزئین دیوارها، سقف و ستون با هزینه کمتر و قیمت مناسب تر می باشد.

گچ بری های کلاسیک کاری است بسیار زمان بر با هزینه بالا که به علت عدم امکان پیش بینی طرح نهایی ممکن است باعث پشیمانی پس از تکمیل طرح نهایی شود.

برای رفع این مشکل، ابزار های پلی یورتان به کمک طراحان ساختمانی آمده و در زمینه دکوراسیون داخلی جای خود را به خوبی باز کرده اند.

ابزارهای پلی یورتان در ابتدا تنها به صورت وارداتی در اختیار طراحان و سازندگان قرار می گرفت اما امروزه تکنولوژی ساخت این ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان، در اختیار تولید کنندگان داخلی نیز قرار گرفته است و هزینه تمام شده این محصولات را به میزان قابل توجهی کم کرده است.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان به علت عدم نیاز به بنایی و زیرسازهای رایج، گزینه مناسبی برای بازسازی نیز می باشد.

ابزار پلی یورتان در انواع قرنیز پلی یورتان، ابزار گلویی، ابزار نور مخفی، ابزار کمربندی، ابزارگل سقف، ابزار ستون و سرستون امکان ایجاد طرح هایی دلپذیر و متنوع را فراهم می کند.

در نتیجه ابزار پیش ساخته پلی یورتان با دانسیته بالا و استحکام کافی جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری و سیمان کاری سنتی می باشد که قابلیت نصب در نماهای داخلی و خارجی را هم داراست.

و در نهایت همان طور که گفته شد با استفاده از این ابزارهای پلی یورتان، می توان بدون دردسرهای بنایی و هزینه های تخریب، بازسازی های کوچک و بازسازی های اساسی را به راحتی انجام داد.

ما نیز در این مسیر گام به گام با شما همراه خواهیم بود.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. آرکا

برای ارتباط با ما و مشاوره رایگان با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09129562893 — 44382900

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *